Prekių kainos

Ne, kainos tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims yra vienodos. 

Taip, prekių kainos el. parduotuvėje yra nurodytos su PVM.

Prekių pristatymas

Autopp.lt pristato prekes visoje Lietuvoje ir daugumoje kitų šalių, tikslų šalių sąrašą galite rasti skiltyje PRISTATYMAS. 
Pristatymo laikas tiesiogiai priklauso nuo užsakytų prekių ir pasirinkto pristatymo būdo. Paprastai užsakymo pristatymas trunka 1-5 darbo dienas. Kai kurių prekių pristatymo laikas gali užtrukti iki 14 darbo dienų. Prie tokių prekių matysite papildoma informacinę lentelę.
Taip, užsakymai gali būti pristatyti į kitas šalis. Išsamų šalių sąrašą galite rasti skiltyje PRISTATYMAS
Šiuo metu tokios galimybės nėra, tačiau Autopp.lt gali pristatyti prekes Klaipėdoje NEMOKAMAI, pagal individualų susitarimą su pirkėju.
Jūsų užsakymai gali būti pristatyti į Omniva, DPD Pickup, LPEXPRESS paštomatus.
Jūsų krepšelyje yra prekių, kurių matmenys yra per dideli siuntimui į paštomatą, arba užsakytų prekių pakuotė bus per sunki ar per didelė. Tada negalėsite pasirinkti tokio pristatymo būdo.

Pirkimas Autopp.lt

Taip. Tiesiog skiltyje "Adresai" spustelėkite mygtuką „Keisti“ arba "+Pridėti naują adresą" ir įveskite asmens, kuriam pageidaujate, jog būtų pristatyta prekė, duomenis. 
Užsakymo komentaruose, pasirinkdami pristatymo būdą įveskite komentarą į tam skirtą laukelį, esanti šiek tiek žemiau.
Jūsų užsakymą pamatome iš karto, po jo patvirtinimo. Apie patvirtintą užsakymą būsite informuoti el. paštu.
Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų nurodytu el. pašto adresu ir/arba pridėsime ją prie užsakymo pakuotės.

Užsakymų vykdymas ir jo būsenos

Užsakymas yra pradedamas vykdyti iš karto, po jo apmokėjimo patvirtinimo.
Taip. Užsakymą atšauksite paskambinę mums tel. +37060130060 arba el. paštu [email protected] Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio. 

Užsakymo būsenos ir jų reikšmės

Užsakymas pateiktas, tačiau dar nevykdomas. Pirma užsakymo būsena, turinti du rezultatus: arba užsakymas atmetamas (pvz. netyčia padarytas užsakymas, užsakymas su klaidingais duomenimis ir pan.), arba jis patvirtinamas (padaromas apmokėjimas, suderinama užsakymo informacija, teisingai supildomi visi užsakymo duomenys).
Užsakymas pradedamas vykdyti. Jei prekė yra sandėlyje, ją pradedama pakuoti. Jei prekės sandėlyje neturime, iškart siunčiamas užsakymas tiekėjui. 
Jūsų užsakymas perduotas kurjerių tarnybai ir šiuo metu yra pakeliui pas Jus arba į Jūsų pasirinktą DPD PickUp, Omniva, ar LPEXPRESS paštomatą. 
Užsakymas atsiimtas iš prekių atsiėmimo punkto arba pristatytas gavėjui pasirinktu būdu. 
Užsakymas atmestas (netyčia padarytas užsakymas, užsakymas su klaidingais duomenimis ir pan.).
Prekė yra grąžinta arba užsakymas atšauktas ir sumokėti pinigai grąžinti pirkėjui.