Prekių kainos
Ne, kainos tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims yra vienodos.
Taip, jeigu planuojate pirkti didesnį kiekį, galime pasiūlyti didmeninę kainą. Dėl individualios kainodaros galite susisiekti el. paštu: [email protected]
Taip, prekių kainos el. parduotuvėje yra nurodytos su PVM. Norėdami matyti kainas be PVM, pasinaudokite puslapio viršuje esančiu mygtuku.
Prekių pristatymas
Autopp.lt pristato prekes visoje Lietuvoje ir daugumoje kitų šalių. Tikslų šalių sąrašą galite rasti skiltyje: PRISTATYMAS.
Pristatymo laikas tiesiogiai priklauso nuo užsakytų prekių ir pasirinkto pristatymo būdo. Paprastai užsakymo pristatymas trunka 1-5 darbo dienas. Kai kurių prekių pristatymo laikas gali užtrukti iki 14 darbo dienų. Prie tokių prekių matysite papildomą informacinę lentelę.
Taip, užsakymai gali būti pristatyti į kitas šalis. Išsamų šalių sąrašą galite rasti skiltyje: PRISTATYMAS.
Šiuo metu tokios galimybės nėra, tačiau Autopp.lt gali pristatyti prekes Klaipėdoje NEMOKAMAI, pagal individualų susitarimą su pirkėju.
Jūsų užsakymai gali būti pristatyti į: Omniva, DPD Pickup, LP EXPRESS paštomatus.
Jūsų krepšelyje yra prekių, kurių matmenys yra per dideli ar per sunkūs siuntimui į paštomatą. Tokiu atveju negalėsite pasirinkti pristatymo būdo į paštomatą.
Pirkimas Autopp.lt
Taip. Tiesiog skiltyje "Adresai" spustelėkite mygtuką „Keisti“ arba "+Pridėti naują adresą" ir įveskite asmens, kuriam pageidaujate, jog būtų pristatyta prekė, duomenis.
Užsakymo komentaruose, pasirinkdami pristatymo būdą įveskite komentarą į tam skirtą laukelį, esantį šiek tiek žemiau.
Jūsų užsakymą pamatome iš karto, po jo patvirtinimo. Apie patvirtintą užsakymą būsite informuoti el. paštu.
Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų nurodytu el. pašto adresu ir/arba pridėsime ją prie užsakymo pakuotės.
Užsakymo vykdymas ir jo būsenos
Užsakymas yra pradedamas vykdyti iš karto, po jo apmokėjimo patvirtinimo.
Taip. Užsakymą atšauksite paskambinę mums tel.: +370 601 30060 arba parašę laišką el.paštu: [email protected]. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.
Užsakymo būsenos ir jų reikšmės
Pateiktas
Užsakymas pateiktas, tačiau dar nevykdomas. Pirma užsakymo būsena, turinti du rezultatus: arba užsakymas atmetamas (pvz. netyčia padarytas užsakymas, užsakymas su klaidingais duomenimis ir pan.), arba jis patvirtinamas (padaromas apmokėjimas, suderinama užsakymo informacija, teisingai supildomi visi užsakymo duomenys).
Pradėtas vykdyti
Užsakymas pradedamas vykdyti. Jei prekė yra sandėlyje, ją pradedama pakuoti. Jei prekės sandėlyje neturime, iškart siunčiamas užsakymas tiekėjui.
Perduotas kurjeriui
Jūsų užsakymas perduotas kurjerių tarnybai ir šiuo metu yra pakeliui pas Jus arba į Jūsų pasirinktą DPD PickUp, Omniva, ar LP EXPRESS paštomatą.
Įvykdytas
Užsakymas atsiimtas iš prekių atsiėmimo punkto arba pristatytas gavėjui pasirinktu būdu.
Atmestas
Užsakymas atmestas (netyčia padarytas užsakymas, užsakymas su klaidingais duomenimis ir pan.).
Grąžintas
Prekė yra grąžinta arba užsakymas atšauktas ir sumokėti pinigai grąžinti pirkėjui.