Prekių kainos 

Ar skiriasi kainos juridiniams bei fiziniams asmenims? 

Ne, kainos tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims vienodos. 

Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM? 

Autopp.lt nėra PVM mokėtojai, todėl prekių kainos yra galutinės, be jokių papildomų mokesčių.

Prekių pristatymas 

Prekių pristatymu rūpinasi
    Omniva  Venipak  

Kur Autopp.lt pristato prekes? 

Autopp.lt pristato prekes visoje Lietuvoje. Pristatymo kaina nuo vietovės nepriklauso. 

Per kiek laiko pristatote prekes? 

Prekės pristatomos per 1-5 d.d. , jeigu pristatymo laikas numatomas ilgesnis, būsite apie tai informuoti prieš užsakymo patvirtinimą.

Ar galime prekes atsiimti pačiam? 

Šiuo metu Autopp.lt gali pristatyti prekes Klaipėdoje NEMOKAMAI, pagal individualiai sutartą pristatymo laiką.

Ar galiu prekes atsiimti DPD Pick Up siuntų savitarnos terminaluose? 

Prekes galite atsiimti DPD PickUp siuntų savitarnos terminaluose, kurių išsamų sąrašą galite rasti DPD PickUp terminalų saraše. 

Kokias prekes galiu atsiimti iš DPD PickUp terminalų?

Norėdami prekę atsiimti iš DPD PickUp siuntų savitarnos terminalų, vieno užsakymo metu galite užsisakyti prekes, kurių bendras svoris ne didesnis nei 31,5 kg. Užsakant kelias prekes, kiekvienu atveju skaičiuojama, ar jos telpa į dėžutę. Jei prekių gabaritai didesni nei leistina - prekės pristatymas į DPD PickUp siuntų savitarnos terminalus nebus galimas. Jei prekė ar prekės svers daugiau nei 31,5 kg, iš paštomato atsiimti negalėsite. 

Ar galiu prekes atsiimti Omniva paštomatuose? 

Prekes galite atsiimti Omniva paštomatuose, kurių išsamų sąrašą galite rasti Omniva terminalų saraše. 

Kokias prekes galiu atsiimti iš Omniva paštomatų? 

Norėdami prekę atsiimti iš Omniva paštomatų, vieno užsakymo metu galite užsisakyti prekes, kurių bendras svoris ne didesnis nei 30 kg. Į S dydžio dėžutę talpinama viena prekė. Užsakant kelias prekes, kiekvienu atveju skaičiuojama, ar jos telpa į dėžutę. Jei prekių gabaritai didesni nei leistina - prekės pristatymas į Omniva paštomatus nebus galimas. Jei prekė ar prekės svers daugiau nei 30 kg, iš paštomato atsiimti negalėsite. 

Pirkimas Autopp.lt 

Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam? 

Taip. Tiesiog skiltyje "Adresai" spustelėkite mygtuką „Keisti“ arba "+Pridėti naują adresą" ir įveskite asmens, kuriam pageidaujate, jog būtų pristatyta prekė, duomenis. 

Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (durų kodas, nurodymai kurjeriui, kt.). Kur galėčiau tai padaryti? 

Užsakymo komentaruose, pasirinkdami pristatymo būdą įveskitę komentarą į tam skirtą laukelį, esanti šiek tiek žemiau.

Kada jūs pamatote mano užsakymą? 

Jūsų užsakymą pamatome, iš karto po jo patvirtinimo. 

Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes? 

Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. 

Užsakymų vykdymas  

Kada pradedate vykdyti užsakymą? 

Jei užsakymo apmokėjimą vykdote per el. bankininkystės sistemą, užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant. Paprastai užsakymo patvirtinimas trunka ne ilgiau nei vieną darbo dieną. 

Ką reiškia užsakymo statusas? 

Atsakymas: 

  • Pateiktas 
    Užsakymas pateiktas, tačiau dar nevykdomas. Pirma užsakymo būsena, turinti du rezultatus: arba užsakymas atmetamas (pvz. netyčia padarytas užsakymas, užsakymas su klaidingais duomenimis ir pan.), arba jis patvirtinamas (padaromas apmokėjimas, suderinama užsakymo informacija, teisingai supildomi visi užsakymo duomenys). 

  • Pradėtas vykdyti  
    Užsakymas pradedamas vykdyti. Jei prekė yra sandėlyje, ją pradedama pakuoti. Jei prekės sandėlyje neturime, iškart siunčiamas užsakymas tiekėjui. 

  • Perduotas kurjeriui 
    Jūsų užsakymas perduotas kurjeriui ir šiuo metu yra pakeliui pas Jus arba į Jūsų pasirinktą DPD PickUp siuntų terminalą, Omniva paštomatą. 

  • Įvykdytas 
    Užsakymas atsiimtas iš prekių atsiėmimo punkto arba pristatytas gavėjui pasirinktu būdu. 

  • Atmestas 
    Užsakymas atmestas (netyčia padarytas užsakymas, užsakymas su klaidingais duomenimis ir pan.). 

  • Grąžintas 
    Prekė yra grąžinta. 

Ar galiu atšaukti savo užsakymą? 

Atsakymas: Taip. Užsakymą atšauksite paskambinę mums tel. +37060130060 arba el. paštu uzsakymai@autopp.lt Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.